hi charlie … the rpm installer works… but i have a new problem
I get the following errors :
ERROR server comment - server core failure: java.net.BindException: Address alre ady in use
java.net.BindException: Address already in use
at sun.nio.ch.Net.bind(Native Method)
at sun.nio.ch.ServerSocketChannelImpl.bind(Unknown Source)
at sun.nio.ch.ServerSocketAdaptor.bind(Unknown Source)
at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketAccepto r.registerNew(Unkno wn Source)
at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketAccepto r.access$1100(Unkno wn Source)
at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketAccepto r$Worker.run(Unknow n Source)
at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(Un known Source)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
INFO server comment - vhost home directory: /usr/local/WowzaMediaServerPro
INFO vhost vhost-start defaultVHost -
INFO vhost comment defaultVHost RTMP/RTMPT bind attempt ([any]:1935)
WARN vhost comment defaultVHost Bind failed, try again ([any]:1935): java.net. BindException: Address already in use
WARN vhost comment defaultVHost Bind failed, try again ([any]:1935): java.net.BindException: Address already in use
WARN vhost comment defaultVHost Bind failed, try again ([any]:1935): java.net.BindException: Address already in use